دلم میخواد دعوا کنیم....

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷN@sT@r@NƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

دلم میخواد دعوا کنیم....

 

دلم می خواد دعوا کنیم

 

تو بگی

 

من بگم!

 

من صدامو ببرم بالا!

 

تو ببری بالا!

 

تو داد بزنی

 

من داد بزنم!

 

تو بلندتر داد بزنی

 

من بلندتر داد بزنم

 

تو بلندتر داد بزنی و عصبانی بشی

 

من بلندتر داد بزنم و با مشت بکوبم تو سینه ات!

 

تو دستامو بگیری

 

من باز داد بزنم...

 

تو بگی بس کن!

 

من بغض کنم و باز داد بزنم...!

 

تو بخوای آرومم کنی

 

من گریه کنم و سرمو تکون بدم و تقلا کنم و باز داد بزنم...

 

تو دستامو ول کنی و  محکم بغلم کنی

 

من صورتم رو  فشار بدم به سینه تو با مشت بکوبم تو سینه تو باز گریه کنم

 

تو نوازشم کنی

 

من هق هق بزنم و با مشت بکوبم تو سینه ات و باز گریه کنم

 

تو بوسم کنی

 

من بازم مشت بزنم تو سینه تو بلندتر هق هق گریه کنم...

 

گریه کنم و  با مشت بزنم رو سینه ات...

 

به جرم تمام این روزهایی که به امونِ تنهایی رهام کردی و رفتی

 

به جرم اومدنت

 

به جرم رفتنت

 

به جرم نموندنت




نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت17:19---23 مرداد 1391
خیلی قشنگ بووووووووووووووووود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 14 مرداد 1391برچسب:, ساعت 17:53 توسط نسترن |